Pagini

TAG A-Z



Hello, aceasta fiind prima postare pe acest blog m-am gandit sa raspund la intrebarile acestui Tag, Things from A to Z, e destul de raspandit prin blogosfera in momentul de fata :) In felul acesta aflati si cateva lucruri despre mine.

So ... sa incepem !!


A
Age : 24 ani.
Allergic: Alergica nu sunt la nimic sau cel putin nu am aflat inca.
Animal: De mica am tot avut multe animale si inca mai am ... momentan am 3 caini si o pisica :)
Actors: Imi place Mila Kunis si multi altii :)

B
Birthday/Birthplace: 06.05.1988, Bucuresti
Best Friends: Hm greu cu best friends astia, unii nu s-au dovedit a  fi prieteni adevarati ...
Body Part on opposite sex: Mai multe, in special ochii.
Best Feeling in the world: Being in love.
Best weather: Inceputul zilelor de toamna.
Been in Love: Yep, still I am.
Been on stage?: Nope.
Believe in yourself: Uneori da si uneori nu.
Believe in life on other planets: Cam da, cam da :D
Believe in miracles: Nu stiu ce sa zic.
Believe in magic: Nope.
Believe in God: Nu am fost si nici nu sunt o persoana religioasa.
Believe in Satan: Nope.
Believe in Santa: Of course, in fiecare an ii spun ce vreau sa-mi aduca :)
Believe in Ghosts/spirits: Nope.
Believe in Evolution: Yep.

C
Candy: Lovee candies .
Color: Favorita dupa cum se vede, este roz. Dar toate culorile imi plac, nu este culoare care sa nu-mi placa :)
Cried in school: Nu, din cate imi amintesc.
Chocolate/Vanilla: Ciocoooo mai mult dar si vanilla.
Chinese/Mexican: Si, si.
Cake or pie: Amandoua.
Countries to visit: Sunt foarte multe. Egipt, Indonezia ...

D
Day or Night: Si noaptea si ziua.
Danced: Asa si asa.
Danced in the rain?:  Nope.
Danced in the middle of the street: Nu, fiuh am scapat la nunta de chestia asta :))

E
Eggs: Yep.
Eyes: Caprui spre negru.
Everyone has: Bobbiesss :)) Glumesc, nu stiu ... regrete sa zicem.
Ever failed a class?: Nope.

F
First crush: Nici nu mai tin minte, cand eram micuta cred.
Full name : Hmm... Antonia e de ajuns :)
First thought waking up: Cat este ceasul?
Food: Lasagna, Curry Cheese ...
Fruits: Majoritatea, ador fructele ciudate/exotice care la noi nu prea se gasesc.

G
Greatest Fear: Death.
Giver or taker: Giver and taker ...
Gum: 5 tropical.
Good luck charms: N-am.

H
Hair color: Un blond inchis, caramel asa.
Height: 1,65.
Happy: Mmm yep.
How do you want to die: Nu vreau sa realizez cand o sa mor, cred ca in somn.
Hate: Minciuna, superficialitatea, rautatea ...

(In guys/girls)
Ochii: Verzi
Hair Colour: Saten deschis
Height: Inalt :)
Clothing Style: Simplu, dar frumos.
Characteristics: Amuzant, Inteligent ... my Hubby

I
Ice cream: Cioco, Bubble Gum, Amarretto ...
Instrument: Pian

J
Jewerly: Verigheta.

K
Kids: No comment.
Keep a journal?: Nope.

L
Love: A lot of things.
Letter: Cand eram mai mica faceam scrisorele colorate ...
Love at first sight: Maybe.

M
Milk flavour: Asa si asa.
Movie: Comedii ...
Marriage: Sunt casatorita de un an jumatate  :)
McD's or KFC : Burger King mai degraba.

N
Number of Piercings: Am avut destule, mai am doar doua .
Number: Imi place 8 si 6.
Nickname: Am un nickname.

O
One wish: Mai multe am. Una ar fi sa existe un leac, ceva impotriva cancerului asta nesuferit.

P
Place you'd like to live: Singapore maybe.
Pepsi/Coke: Cola inainte, dar acum nu mai beau deloc.

Q
Questionnaires: Hm?

R
Reason to cry: Sometimes ...
Roll your tongue in a circle?:  Nope.

S
Song: Lana del Ray - Blue jeans
Shoe size: 36-37
Slept outside: Yep.
Shower daily? Yep.
Sing well?: Chitai ca un soricel :))
Scientist need to invent: Something important.

T
Time for bed: Destul de tarziu.
Thunderstorms: Ma sperie.
Touch your tongue to your nose? Nope. Nu ajunge :))

U
Understanding: Intelegatoare? Destul de intelegatoare.

V
Vegetable you hate: Ardeiul gras nu prea imi place ...
Vegetable you love: Carrot, I m just like a bunny.

W
Weakness: Everyone has a weakness.
When you grow up: Vreau sa fie totul exact asa cum mi-am dorit.
Who makes you laugh the most: Hubbyyy.
Worst feeling: Gandul ca intr-o zi toti cei dragi nu vor mai fi alaturi de noi.
Where do we go when we die? No One knowes.
Walk with a book on your head?: Maybe, cand eram mai mica.

X
X-Rays: Hm?

Y
Year it is now: 2012 .

Z
Zoo animal: Pantera, Panda.
Zodiac sign: Taur.


Revin cat de curand cu o noua postare.
Kisses !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu